Календарне планування
Календарне планування 10 клас
(українська мова) І семестр
10 КЛАС Українська мова (профільний рівень) (140 год на рік, 4 год на тиждень) Календарно-тематичне планування для 10-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 10–11 класи. – Профільний рівень / Мацько Л. І., Груба Т. Л., Семеног О. М., Симоненко Т. В. (Наказ МОН України № 1407 від 23. 10. 2017 р.).
№ уроку |
Дата прове-дення |
Тема уроку |
Примітки |
|
Мова як суспільне явище. Українська мова в Україні |
||||
1. |
|
Мова як суспільне явище. Мова і держава. Українське законодавство про мову. Мовна ситуація в державі. Мовнi обов’язки громадян. «Мовний суржик», його причини. Проблеми екології української мови |
|
|
2. |
|
Українська мова як одна з індоєвропейських мов. Українська мова в колі слов’янських мов. Ознаки самобутності української мови |
|
|
3. |
|
Розвиток мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Навчальне читання мовчки, аудіювання |
|
|
З історії розвитку української мови. Поняття про сучасну українську літературну мову |
||||
4. |
|
Основні етапи формування і розвитку української національної мови. |
|
|
5. |
|
Поява писемності у східних слов’ян. Створення слов’янського алфавіту. Роль Кирила і Мефодія у становленні слов’янської писемності. Кирилиця як основа для розвитку слов'янських систем письма. Види письма в період Київської Русі. |
|
|
6. |
|
Короткі відомості з історії української писемності. «Граматика словенська» Мелетія Смотрицького (1619 р.). Перша рукописна граматика української мови Івана Ужевича (1643 р.). |
|
|
7. |
|
Розвиток мовлення і культура спілкування. Колоритно-стильові різновиди мовлення |
|
|
8. |
|
Сучасна українська літературна мова як вища форма існування української літературної мови Виникнення давніх діалектів. Сучасні територіальні діалекти |
|
|
9. |
|
Розвиток мовлення. Академічне есе |
|
|
10. |
|
Повторення і узагальнення вивченого з теми «Мова як суспільне явище» |
|
|
11. |
|
Контрольна робота. Тестування 1. «Мова як суспільне явище. Розвиток української мови» |
|
|
Фонетика української літературної мови як учення про її звукову систему |
||||
12. |
|
Місце фонетики та орфоепії в системі мови. З історії української фонетики |
|
|
13. |
|
Звук і фонема. Класифікація голосних звуків |
|
|
14. |
|
Розвиток мовлення. Повторення вивченого про стилі мовлення |
|
|
15. |
|
Класифікація приголосних звуків |
|
|
16. |
|
Склад і наголос |
|
|
17. |
|
Фонетична транскрипція |
|
|
18. |
|
Фонетична транскрипція |
|
|
19. |
|
Зміни голосних і приголосних у мовному потоці |
|
|
20. |
|
Правопис ненаголошених голосних і сумнівних приголосних |
|
|
21. |
|
Розвиток мовлення. Художній стиль мовлення, його особливості. Контрольний докладний письмовий переказ тексту художнього стилю |
|
|
22. |
|
Розвиток мовлення. Контрольний докладний письмовий переказ тексту художнього стилю |
|
|
23. |
|
Розвиток мовлення. Аналіз творчих робіт |
|
|
24. |
|
Подвоєння та подовження приголосних звуків |
|
|
25. |
|
Тренувальні вправи |
|
|
26. |
|
Основні історичні чергування приголосних звуків при словозміні і словотворенні |
|
|
27. |
|
Чергування [о] та [е] з [і]. Чергування [о] і [е] з нулем звука. Чергування [о] з [е] після [ж], [ч], [ш], [͡дж], та [й] |
|
|
28. |
|
Засоби милозвучності української мови Стилістичні засоби фонетики |
|
|
29. |
|
Розвиток мовлення. Конспект як різновид стислого переказу висловлювань, що сприймаються на слух |
|
|
Українська орфоепія як учення про систему загальноприйнятих правил української літературної вимови |
||||
30. |
|
Основні норми сучасної літературної вимови. Особливості вимови голосних, деяких приголосних звуків та їх сполучень (гортанного і проривного звуків [г] і [ґ], сонорних, [͡дж], [͡дз], шиплячих [ж], [ч], [ш], задньоязикових [г], [к], [х], груп приголосних (уподібнення, спрощення), м'яких і пом'якшених, а також подовжених приголосних). |
|
|
31. |
|
Соціолінгвістичні фактори, що впливають на вимову людини. Основні джерела нормативного мовлення. Сценічна мова Інтонаційні особливості українського мовлення |
|
|
32. |
|
Повторення і узагальнення вивченого з теми |
|
|
33. |
|
Контрольна робота. Тестування 2. «Фонетика» |
|
|
Українська графіка. Українська орфографія як учення про систему загальноприйнятих правил написання слів |
||||
34. |
|
Українська графіка. Алфавіт |
|
|
35. |
|
З історії становлення і розвитку української орфографії. Основні принципи української орфографії |
|
|
36. |
|
Cкладні випадки уживання м'якого знака, апострофа |
|
|
37. |
|
Тренувальні вправи |
|
|
38. |
|
Вживання великої літери. Лапки у власних назвах |
|
|
39. |
|
Написання складних слів |
|
|
40. |
|
Тренувальні вправи |
|
|
41. |
|
Складоподіл і правила переносу слів з рядка в рядок |
|
|
42. |
|
Розвиток мовлення. Бібліографія. Анотація |
|
|
43. |
|
Правопис іншомовних слів |
|
|
44. |
|
Тренувальні вправи |
|
|
Лексикологія української мови |
||||
45. |
|
Слово як основна одиниця мови. Слово і поняття. Системні відношення в лексиці української мови. Семасіологія як учення про значення слів і виразів |
|
|
46. |
|
Розвиток мовлення. Тематичні виписки як засіб запам’ятовування прочитаного і почутого |
|
|
47. |
|
Багатозначні й однозначні слова. Пряме і переносне значення Види тропів |
|
|
48. |
|
Розвиток мовлення. Контрольнтй письмовий твір-роздум на морально-етичну тему |
|
|
49. |
|
Розвиток мовлення.Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну |
|
|
50. |
|
Омоніми, їх види: омоформи, омофони, омографи, міжмовні омоніми. Повні і неповні омоніми. Поняття про пароніми |
|
|
51. |
|
Синоніми, їх види, уживання. Синонімічний ряд. Антоніми |
|
|
52. |
|
РЗМ Аналіз творчих робіт |
|
|
53. |
|
Стилістичні можливості омонімів, паронімів, синонімів, антонімів |
|
|
54. |
|
Активний і пасивний запас лексики української мови |
|
|
55. |
|
Лексика української мови за походженням |
|
|
56. |
|
Розвиток мовлення і культура спілкування. Правильне й доречне вживання іншомовних слів в українській мові |
|
|
57. |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
58. |
|
Контрольна робота. Тестування 3. «Орфоепія. Графіка |
|
|
59. |
|
Контрольний диктант |
|
|
60. |
|
Аналіз контрольного диктанту. Підсумки за І семестр |
|
|
Календарне планування 10 клас
(українська мова) ІІ семестр 10 КЛАС Українська мова (профільний рівень) (140 год на рік, 4 год на тиждень) Календарно-тематичне планування для 10-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 10–11 класи. – Профільний рівень / Мацько Л. І., Груба Т. Л., Семеног О. М., Симоненко Т. В. (Наказ МОН України № 1407 від 23. 10. 2017 р.).
|
||||
Фразеологія як розділ мовознавства |
||||
61. |
|
Фразеологічні одиниці української мови. Основні ознаки фразеологізмів. Джерела української фразеології |
|
|
62. |
|
Багатозначність, синонімія та антонімія фразеологізмів |
|
|
63. |
|
Розвиток мовлення і культура спілкування. Вживання фразеологізмів |
|
|
Українська лексикографія |
||||
64. |
|
Словники як відображення історії і культури українського народу. Загальні відомості про словники |
|
|
65. |
|
Основні типи словників, особливості їх побудови. Енциклопедичні, лінгвістичні (одномовні, двомовні, перекладні) словники. Відмінність словникових статей у різних словниках |
|
|
66. |
|
З історії лексикографії. Словник Лаврентія Зизанія (1596 р.), «Лексикон» Памво Беринди (1627 р.). Сучасні словники української мови. Українські електронні словники |
|
|
67. |
|
Розвиток мовлення. Офіційно-діловий стиль, його особливості. Ділові папери. Звіт про виконану роботу Стаття в газету на морально-етичну тем |
|
|
Морфеміка і словотвір української мови як учення про будову і творення слів
|
||||
68. |
|
Морфемна будова слова |
|
|
69. |
|
Орфограми в префіксах і суфіксах |
|
|
70. |
|
Тренувальні вправи |
|
|
71. |
|
Розвиток мовлення. Стаття в газету на морально-етичну тем |
|
|
72. |
|
Словотвір. Основа похідна і непохідна. Твірна основа |
|
|
73. |
|
Морфологічні способи творення слів |
|
|
74. |
|
Неморфологічні способи творення слів |
|
|
75. |
|
Розвиток мовлення і культура Стилістичне використання засобів словотвору спілкування. Особливості вживання спільнокореневих слів |
|
|
76. |
|
Прості, складні і складені слова. Правопис складних слів |
|
|
77. |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
78. |
|
Контрольна робота. Тестування 5. «Будова слова і словотвір» |
|
|
Українська морфологія як розділ мовознавства про частини мови
|
||||
79 |
|
Морфологія. Система частин мови |
|
|
80 |
|
Іменник як частина мови. Лексико-граматичні розряди іменників. Граматичні категорії іменника |
|
|
81 |
|
Число і рід іменників |
|
|
79. |
|
Відміни іменників. Особливості іменників І відміни |
|
|
80. |
|
Відмінювання іменників ІІ відміни. Родовий відмінок іменників ІІ відміни |
|
|
81. |
|
Відмінювання іменників ІІІ і ІV відмін |
|
|
82. |
|
Розвиток мовлення. Контрольний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим продовженням |
|
|
83. |
|
Розвиток мовлення. Аналіз творчих робіт |
|
|
84. |
|
Прикметник як частина мови. Лексико-граматичні розряди прикметників. |
|
|
85. |
|
Особливості відмінювання прикметників. Повні і короткі форми прикметників, стягнені і нестягнені форми повних прикметників |
|
|
86. |
|
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення |
|
|
87. |
|
Розвиток мовлення. Розмовний стиль мовлення. Бесіда як форма спілкування. Складання діалогів |
|
|
88. |
|
Числівник як частина мови. Формування числівника як частини мови. Число і числівник. Розряди числівників за значенням, їх характеристика. Групи числівників за будовою. |
|
|
89. |
|
Відмінювання числівників |
|
|
90. |
|
Тренувальні вправи |
|
|
91. |
|
Особливості вживання іменників із числівниками |
|
|
92. |
|
Розвиток мовлення і культура спілкування. Уживання числівників на позначення часу |
|
|
93. |
|
Своєрідність займенника як частини мови. Розряди займенників за значенням, їх характеристика. Займенники й контекст |
|
|
94. |
|
Відмінювання займенників Написання заперечних, неозначених займенників |
|
|
95. |
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
|
96. |
|
Контрольна робота. Тестування 5. «Іменник. Прикметник. Числівник. Займенник» |
|
|
97. |
|
Аналіз контрольної роботи. РЗМ Контрольний твір – роздум |
|
|
98. |
|
РЗМ Контрольний твір – роздум на морально – етичну тему |
|
|
99. |
|
Дієслово як частина мови. Форми дієслова. Перехідні і неперехідні дієслова. Стан дієслова. Зворотні дієслова |
|
|
100. |
|
РЗМ Аналіз творів – роздумів Вид дієслова. |
|
|
101. |
|
Час дієслова. Спосіб дієслова. Творення способових форм |
|
|
102. |
|
Поділ дієслів на дієвідміни. Словозміна дієслів І та ІІ дієвідміни |
|
|
103. |
|
Дієприкметник. Дієслівні та прикметникові характеристики дієприкметників. Активні та пасивні дієприкметники, їх відмінювання. Творення і правопис дієприкметників. Відмінювання і вживання дієприкметників |
|
|
104. |
|
Дієприслівник. Дієприслівники доконаного і недоконаного виду. Дієприслівниковий зворот. Творення і вживання дієприслівників |
|
|
105. |
|
Прислівник як частина мови. Розряди прислівників за значенням |
|
|
106. |
|
Ступені порівняння прислівників |
|
|
107. |
|
Правопис прислівників |
|
|
108. |
|
Тренувальні вправи |
|
|
109. |
|
Розвиток мовлення. Електронний лист. Смс-повідомлення |
|
|
110. |
|
Контрольна робота. Тестування 6. «Дієслово та його форми. Прислівник» |
|
|
111. |
|
Службові частини мови, їх загальна характеристика. Прийменник, його особливості. Групи за походженням та морфологічним складом |
|
|
112. |
|
Правопис прийменників |
|
|
113. |
|
РЗМ |
|
|
114. |
|
Сполучник як частина мови. Сполучники сурядності та підрядності. Морфологічні типи сполучників |
|
|
115. |
|
Правопис сполучників. Особливості вживання деяких сполучників |
|
|
116. |
|
Частки, їх функції. Групи часток за значенням |
|
|
117. |
|
Правопис часток |
|
|
118. |
|
Вигук як особлива частина мови. Правопис вигуків |
|
|
119. |
|
Розвиток мовлення. Дискусія на морально-етичну тему |
|
|
120. |
|
Не і ні з різними частинами мови |
|
|
121. |
|
Тренувальні вправи |
|
|
122. |
|
Контрольна робота. Тестування 7. «Службові частини мови та вигук» |
|
|
123. |
|
Контрольний диктант |
|
|
124. |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
125. |
|
Розвиток мовлення. Контроль мовленнєвих навичок (аудіювання, читання мовчки) |
|
|
126. |
|
Узагальнення і систематизація вивченого. Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія |
|
|
127. |
|
Узагальнення і систематизація вивченого. Лексикологія і фразеологія |
|
|
128. |
|
Узагальнення і систематизація вивченого. Морфеміка і словотвір |
|
|
129. |
|
Підсумки за рік |
|
Календарно-тематичне планування уроків української літератури в 10 класі
Складено відповідно до програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська література . Рівень стандарту/ Мовчан Р.Є. , Коваленко Л.Т.( Наказ МОН України № 1407 від 23.10.2017.)
Дата |
Тема уроку |
|
|
||
1 |
|
Вступ . Художня література як один із видів мистецтва. Літературний процес. Літературознавство як наука про літературу. Початки літературної творчості. Українська література у світовому.контексті. |
|
|
Тема 1 ( 13 год.) Вступ Реалістична українська проза |
2 |
|
Умови розвитку української літератури в II пол. XIX ст. Діяльність демократичної інтелігенції на ниві просвіти. Новий етап у розвитку реалізму, натуралізму, пізній романтизм |
3 |
|
Основні віхи життя І.С.Нечуя-Левицького. Творчість письменника — новий імпульс української літератури. Загальна характеристика творчості І. С. Нечуя-Левицького |
4 |
|
І.С.Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім'я» — соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, вічна актуальність проблеми батьків і дітей. Особливості сюжету й композиції |
5 |
|
І.С.Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім'я». Характеристика персонажів, майстерність змалювання характерів Кайдаша та Кайдашихи, Карпа й Лавріна, Мотрі й Мелашки |
6 |
|
РЗМ. №1 Дискусія на тему «Причини й наслідки конфлікту між батьками та дітьми в повісті І.Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я"» |
7 |
|
Традиції народного побуту й моралі, цінності національної етики засобами комічного (гумор, художні тропи). Оцінка «Кайдашевої сім*ї» І. Франком |
8 |
|
УПЧ. №1 І.Нечуй-Левицький. Повість «Микола Джеря» |
9 |
|
П.Я.Рудченко — «перший симфоніст української прози» (О. Гончар). Життєвий і творчий шлях письменника. Соціально-психологічний роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Історія його створення, співавторство з Іваном Біликом |
10 |
|
Складність і суперечливість характеру Чіпки — головного героя роману, його еволюція від правдошукача до розбійника. Типове й екстремальне в долі героя |
11 |
|
Люди «соціального дна» в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Роздум над проблемою життєвого вибору персонажів (Чіпки, Грицька, Максима). Жіночі образи в творі (Мотря, Галя) |
12 |
|
Ідейне спрямування твору. Художня майстерність. О.Білецький про місце роману в історії української та зарубіжної психологічної прози. Зіставлення особливостей стилю творів І.Нечуя-Левицького та Панаса Мирного |
13
|
|
РЗМ. №2 Творча робота за романом Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні? |
14 |
|
Контрольна тестова робота №1 (тести). «Вступ. Реалістична українська проза». |
|
|
Тема 2 ( 18 год.) «Театр корифеїв». Розвиток драматургії і театру. Титан духу і думки. |
15 |
|
Українська драматургія та театр 70-90 років XIX століття |
16 |
|
І.Карпенко-Карий — «великий обсерватор життя» (І. Франко) |
17-18 |
|
Комедія «Мартин Боруля». Прагнення стати дворянином як міф про краще життя. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Інші образи в п'єсі |
19 |
|
Перевірочна тестова робота. |
20
|
|
Українська література наприкінці XIX - початку XX ст. Домінуючі особистісні
чинники у світогляді людини
на рубежі віків. Основні
ознаки українського модернізму.
|
21 |
|
Іван Франко. Життєвий шлях письменника . Багатогранність діяльності в українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України. |
22 |
|
Лірика збірки І.Франка «З вершин і низин». Концепція поступу людства й
незламний оптимізм у вірші «Гімн». Символ вічної жіночності, материнства й
раси в поезії «Сікстинська мадонна». |
23-24 |
|
Поетична збірка І. Франка «Зів’яле листя». Емоційна гама почуттів ліричного
героя в поезіях «Ой ти, дівчино, з горіха зерня...», «Чого являєшся мені».
Утвердження людських почуттів, ідеалу кохання. |
25 |
|
Драматизм людських стосунків, роздуми про безсмертя людини в «Легенді про вічне життя» І. Франка. Взаємне кохання критерій щастя |
26 |
|
Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації. |
27 |
|
Поема «Мойсей» - одна з вершин творчості І. Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам'яті. Неоромантичне звучання поеми. |
28 |
|
Пролог до поеми «Мойсей» - заповіт І. Франка українському народові.
Значення творчості І. Франка. |
29- 30 |
|
РЗМ. №3-4 Контрольний класний твір за мистецькою спадщиною І.Франка. |
31
|
|
Контрольна тестова робота № 2(тести). «Титан духу і думки». |
32 |
|
УПЧ № 2. Бесіда за повістю І.Франка «Перехресні стежки» (або за п'єсою «Украдене щастя») |
|
|
Тема 3.1. ( 12 год). Модерна українська проза |
33 |
|
М.Коцюбинський. Життя і творчість. Світ Гуцульщини в повісті "Тіні забутих предків" |
34 |
|
Єдність буття людини і природи,картини життя і праці гуцулів, відтворення їхнього світогляду і світовідчуття в повісті М.Коцюбинського "Тіні забутих предків". |
35 |
|
Карпатські Ромео і Джульєтта, або вічна тайна кохання. (Образи Івана й Марічки в повісті М.Коцюбинського "Тіні забутих предків"). РЗМ. №5. Творча робота за повісті М.Коцюбинського "Тіні забутих предків"). |
36 |
|
Еволюція художньої свідомості митця: від народництва і реалізму до модернізму. Психологічна новела «Intermezzo». Автобіографічна основа новели. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіка творчого процесу. ТЛ: новела, імпресіонізм |
37 |
|
Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини в новелі «Intermezzo». Символічні образи. Поетика символізму. |
38 |
|
Ольга Кобилянська. Життя і творчість письменника. Загальна характеристика творчості |
39 |
|
Проза О.Кобилянської - найяскравіша модель раннього українського модернізму. |
40 |
|
Автобіографізм «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»). Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму. |
41 |
|
Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»).
|
42 |
|
Роль образу мелодії вальсу у відтворенні
внутрішнього світу героїнь. Глибокий психологізм твору як новаторство |
43 |
|
УПЧ № 3 Повість «Земля» - психологічне трактування вічних проблем (людини і землі» злочину і кари). |
44 |
|
Контрольна тестова робота №3 ( тести). «Модерна українська проза». |
|
|
Тема 3.2. ( 8 год). Модерна українська проза |
45 |
|
Василь Стефаник. Життєпис письменника. Загальна характеристика творчості митця. ТЛ: експресіонізм. |
46 |
|
Новаторство В. Стефаника . Новела «Камінний хрест» - психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості новели В. Стефаника «Камінний хрест» |
47 |
|
Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного в новелі. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуга з полем, рідною землею. Танець головного героя як символ трагізму й розпачу від прощання з рідним краєм. |
48 |
|
Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадянська й політична діяльність. Загальна характеристика творчості письменника. |
49 |
|
Поєднання реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить - частина вічність) в новелі В. Винниченка «Момент» |
50 |
|
Образ панни -
втілення ідеї вічної
жіночності й раси.
Імпресіонізм новели
В.Винниченка «Момент». Значення художньої спадщини письменника. |
51 |
|
УПЧ №4 . Бесіда за твором Б. Грінченка «Каторжна». |
52 |
|
Контрольна тестова робота №4 (тести). «Модерна українська проза». |
|
|
Тема 4.1. ( 10 год.) Образне слово поетичного модернізму. |
54
|
|
Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть. |
55 |
|
Леся Українка. Життєвий і творчий шлях письменниці. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці |
56 |
|
Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. Символічність, романтичні образи,прийом контрасту, сильна вольова особистість у вірші «Contra spem spero!» громадянська лірика Лесі Українки ТЛ: неоромантизм |
57 |
|
Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»). |
58 |
|
Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…» |
59 |
|
Фольклорно-міфологічна основа сюжету драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». Символічність образів Мавки і дядька Лева - уособлення духовності й краси. Мати Лукаша й Килина - антиподи головній героїні Мавці. Поєднання високої духовності й буденного прагматизму в образі Лукаша. |
60 |
|
Природа і людина в драмі феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». Неоромантичне утвердження духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей |
61 |
|
Конфлікт між буденним життям і високими душі особистості, дійсністю і мрією в драмі-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. РЗМ. №6. Бесіда за повістю І.Франка «Перехресні стежки» (або за п'єсою «Украдене щастя») |
62 |
|
РЗМ. №7. Контрольний класний твір за літературною спадщиною Лесі Українки або В. Стефаника) |
63 |
|
Контрольна тестова робота № 5. ( тести ) «Образне слово поетичного модернізму». |
|
|
Тема 4.2. ( 7 год.) Образне слово поетичного модернізму. |
64 |
|
Микола Вороний. Життя і творчість митця. |
65 |
|
Єдність раси природи і мистецтва в поезії М. Вороного «Блакитна панна». Жіночій
образ у вірші «Інфанта». |
66 |
|
Олександр Олесь. Життя і творчість , світоглядні переконання митця. Патріотичні почуття в поезії «О слово рідне! Орле сутий! ...» |
67 |
|
Прагнення гармонії людини і природи. Музичність і звукова виразність у поезіях О.Олеся «3 журбою радість обнялась...», «Чари ночі» |
68 |
|
Символізм драматичного етюду О.Олеся «По дорозі в Казку». Дорога в казку - символ духовних поривань людини до кращого життя. Проблема вождя і маси у творі. Трагічна суперечність між духовністю, мрією і жорстокістю. ТЛ: драматичний етюд. |
69 |
|
Контрольна тестова робота № 6 ( тести). «Образне слово поетичного модернізму». |
70 |
|
Література рідного краю. |
Немає коментарів:
Дописати коментар