Календарне планування

Календарне планування

Календарне планування 10 клас (українська мова)  І семестр

10 КЛАС  Українська мова (профільний рівень) (140 год на рік, 4 год на тиждень) Календарно-тематичне планування для 10-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 10–11 класи. – Профільний рівень / Мацько Л. І., Груба Т. Л., Семеног О. М., Симоненко Т. В. (Наказ МОН України № 1407 від 23. 10. 2017 р.).

 

№ уроку

Дата прове-дення

Тема уроку

Примітки

Мова як суспільне явище. Українська мова в Україні

1.       

 

Мова як суспільне явище. Мова і держава. Українське законодавство про мову. Мовна ситуація в державі. Мовнi обов’язки громадян. «Мовний суржик», його причини. Проблеми екології української мови

 

2.       

 

Українська мова як одна з індоєвропейських мов. Українська мова в колі слов’янських мов. Ознаки самобутності української мови

 

3.       

 

Розвиток мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Навчальне читання мовчки, аудіювання

 

З історії розвитку української мови.

Поняття про сучасну українську літературну мову

4.       

 

Основні етапи формування і розвитку української національної мови.

 

5.       

 

Поява писемності у східних слов’ян. Створення слов’янського алфавіту.  Роль Кирила і Мефодія у становленні слов’янської писемності. Кирилиця як основа для розвитку слов'янських систем письма. Види письма в період Київської Русі.

 

6.       

 

Короткі відомості з історії української писемності. «Граматика словенська» Мелетія Смотрицького (1619 р.). Перша рукописна граматика української мови Івана Ужевича (1643 р.).

 

7.       

 

Розвиток мовлення і культура спілкування. Колоритно-стильові різновиди мовлення

 

8.       

 

Сучасна українська літературна мова як вища форма існування української літературної мови Виникнення давніх діалектів. Сучасні територіальні діалекти

 

9.       

 

Розвиток мовлення. Академічне есе

 

10.   

 

Повторення і узагальнення вивченого з теми «Мова як суспільне явище»

 

11.   

 

Контрольна робота. Тестування 1. «Мова як суспільне явище. Розвиток української мови»

 

Фонетика української літературної мови як учення про її звукову систему  

12.   

 

Місце фонетики та орфоепії в системі мови. З історії української фонетики

 

13.   

 

Звук і фонема. Класифікація голосних звуків

 

14.   

 

Розвиток мовлення. Повторення вивченого про стилі мовлення

 

15.   

 

Класифікація приголосних звуків

 

16.   

 

Склад і наголос

 

17.   

 

Фонетична транскрипція

 

18.   

 

Фонетична транскрипція

 

19.   

 

Зміни голосних і приголосних у мовному потоці

 

20.   

 

Правопис ненаголошених голосних і сумнівних приголосних

 

21.   

 

Розвиток мовлення. Художній стиль мовлення, його особливості. Контрольний  докладний письмовий переказ тексту художнього стилю

 

22.   

 

Розвиток мовлення. Контрольний докладний письмовий переказ тексту художнього стилю

 

23.   

 

Розвиток мовлення. Аналіз творчих робіт

 

24.   

 

Подвоєння та подовження приголосних звуків

 

25.   

 

Тренувальні вправи

 

26.   

 

Основні історичні чергування приголосних звуків при словозміні і словотворенні

 

27.   

 

Чергування [о] та [е] з [і].  Чергування [о] і [е] з нулем звука.  Чергування [о] з [е]  після [ж], [ч], [ш], [͡дж], та [й]

 

28.   

 

Засоби милозвучності української мови Стилістичні засоби фонетики

 

29.   

 

Розвиток мовлення. Конспект як різновид стислого переказу висловлювань, що сприймаються на слух

 

Українська орфоепія як учення про систему загальноприйнятих правил української літературної вимови

30.   

 

Основні норми сучасної літературної вимови. Особливості вимови голосних, деяких приголосних звуків та їх сполучень (гортанного і проривного звуків [г] і [ґ], сонорних, [͡дж], [͡дз],  шиплячих [ж], [ч], [ш], задньоязикових [г], [к], [х], груп приголосних (уподібнення, спрощення), м'яких і пом'якшених, а також подовжених приголосних).

 

31.   

 

Соціолінгвістичні фактори, що впливають на вимову людини. Основні джерела нормативного мовлення. Сценічна мова Інтонаційні особливості українського мовлення

 

32.   

 

Повторення і узагальнення вивченого з теми

 

33.   

 

Контрольна робота. Тестування 2. «Фонетика»

 

Українська графіка. Українська  орфографія як учення про систему загальноприйнятих правил написання слів

34.   

 

Українська графіка. Алфавіт

 

35.   

 

З історії становлення і розвитку української орфографії. Основні принципи української орфографії

 

36.   

 

Cкладні випадки уживання м'якого знака,  апострофа

 

37.   

 

Тренувальні вправи

 

38.   

 

Вживання великої літери. Лапки у власних назвах

 

39.   

 

Написання складних слів

 

40.   

 

Тренувальні вправи

 

41.   

 

Складоподіл і правила переносу слів з рядка в рядок

 

42.   

 

Розвиток мовлення. Бібліографія. Анотація

 

43.   

 

Правопис іншомовних слів

 

44.   

 

Тренувальні вправи

 

Лексикологія української мови

45.   

 

Слово як основна одиниця мови. Слово і поняття. Системні відношення в лексиці української мови. Семасіологія як учення про значення слів і виразів

 

46.   

 

Розвиток мовлення. Тематичні виписки як засіб запам’ятовування прочитаного і почутого

 

47.   

 

Багатозначні й однозначні слова. Пряме і переносне значення Види тропів

 

48.   

 

Розвиток мовлення. Контрольнтй письмовий твір-роздум на морально-етичну тему

 

49.   

 

 Розвиток мовлення.Контрольний  письмовий твір-роздум на морально-етичну

 

50.   

 

Омоніми, їх види: омоформи, омофони, омографи, міжмовні омоніми. Повні і неповні омоніми. Поняття про пароніми

 

51.   

 

Синоніми, їх види, уживання. Синонімічний ряд. Антоніми

 

52.   

 

РЗМ Аналіз творчих робіт

 

53.   

 

Стилістичні можливості омонімів, паронімів, синонімів, антонімів

 

54.   

 

Активний і пасивний запас лексики української мови

 

55.   

 

Лексика української мови за походженням

 

56.   

 

Розвиток мовлення і культура спілкування. Правильне й доречне вживання іншомовних слів в українській мові

 

57.   

 

Повторення та узагальнення вивченого

 

58.   

 

Контрольна робота. Тестування 3. «Орфоепія. Графіка

 

59.   

 

Контрольний диктант

 

60.   

 

Аналіз контрольного диктанту. Підсумки за І семестр

 

 

 

Календарне планування 10 клас (українська мова) ІІ семестр

10 КЛАС  Українська мова (профільний рівень) (140 год на рік, 4 год на тиждень) Календарно-тематичне планування для 10-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова: 10–11 класи. – Профільний рівень / Мацько Л. І., Груба Т. Л., Семеног О. М., Симоненко Т. В. (Наказ МОН України № 1407 від 23. 10. 2017 р.).

 

 

Фразеологія як розділ мовознавства

61.   

 

Фразеологічні одиниці української мови. Основні ознаки фразеологізмів. Джерела української фразеології

 

62.   

 

Багатозначність, синонімія та антонімія фразеологізмів

 

63.   

 

Розвиток мовлення і культура спілкування. Вживання фразеологізмів

 

Українська лексикографія

64.   

 

Словники як відображення історії і культури українського народу. Загальні відомості про словники

 

65.   

 

Основні типи словників, особливості їх побудови. Енциклопедичні, лінгвістичні (одномовні, двомовні, перекладні) словники. Відмінність словникових статей у різних словниках

 

66.   

 

З історії лексикографії. Словник Лаврентія Зизанія          (1596 р.), «Лексикон» Памво Беринди (1627 р.). Сучасні словники української мови. Українські електронні словники

 

67.   

 

Розвиток мовлення. Офіційно-діловий стиль, його особливості. Ділові папери. Звіт про виконану роботу Стаття в газету на морально-етичну тем

 

Морфеміка і словотвір української мови як учення про будову і творення слів

 

68.   

 

Морфемна будова слова

 

69.   

 

Орфограми в префіксах і суфіксах

 

70.   

 

Тренувальні вправи

 

71.   

 

Розвиток мовлення. Стаття в газету на морально-етичну тем

 

72.   

 

Словотвір. Основа похідна і непохідна. Твірна основа

 

73.   

 

Морфологічні способи творення слів

 

74.   

 

Неморфологічні способи творення слів

 

75.   

 

Розвиток мовлення і культура Стилістичне використання засобів словотвору спілкування. Особливості вживання спільнокореневих слів

 

76.   

 

Прості, складні і складені слова. Правопис складних слів

 

77.   

 

Повторення та узагальнення вивченого

 

78.   

 

Контрольна робота. Тестування 5. «Будова слова і словотвір»

 

Українська морфологія як розділ мовознавства  про частини мови

 

79

 

Морфологія. Система частин мови

 

80

 

Іменник як частина мови. Лексико-граматичні розряди іменників. Граматичні категорії іменника

 

81

 

Число і рід іменників

 

79.   

 

Відміни іменників. Особливості іменників І відміни

 

80.   

 

Відмінювання іменників ІІ відміни. Родовий відмінок іменників ІІ відміни

 

81.   

 

Відмінювання іменників ІІІ і ІV відмін

 

82.   

 

Розвиток мовлення. Контрольний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим продовженням

 

83.   

 

Розвиток мовлення. Аналіз творчих робіт

 

84.   

 

Прикметник як частина мови. Лексико-граматичні розряди прикметників.

 

85.   

 

Особливості відмінювання прикметників. Повні і короткі форми прикметників, стягнені і нестягнені форми повних прикметників

 

86.   

 

Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення

 

87.   

 

Розвиток мовлення. Розмовний стиль мовлення. Бесіда як форма спілкування. Складання діалогів

 

88.   

 

Числівник як частина мови. Формування числівника як частини мови. Число і числівник. Розряди числівників за значенням, їх характеристика. Групи числівників за будовою.

 

89.   

 

Відмінювання числівників

 

90.   

 

Тренувальні вправи

 

91.   

 

Особливості вживання іменників із числівниками

 

92.   

 

Розвиток мовлення і культура спілкування. Уживання числівників на позначення часу

 

93.   

 

Своєрідність займенника як частини мови.  Розряди займенників за значенням, їх характеристика. Займенники й контекст

 

94.   

 

Відмінювання займенників Написання заперечних, неозначених займенників

 

95.   

 

Повторення та узагальнення вивченого

 

96.   

 

Контрольна робота. Тестування 5. «Іменник. Прикметник. Числівник. Займенник»

 

97.   

 

Аналіз контрольної роботи. РЗМ Контрольний твір – роздум

 

98.   

 

РЗМ Контрольний твір – роздум на морально – етичну тему

 

99.   

 

Дієслово як частина мови. Форми дієслова. Перехідні і неперехідні дієслова. Стан дієслова. Зворотні дієслова

 

100.                

 

РЗМ Аналіз творів – роздумів Вид дієслова.

 

101.                

 

Час дієслова. Спосіб дієслова. Творення способових форм

 

102.                

 

Поділ дієслів на дієвідміни. Словозміна дієслів І та ІІ дієвідміни

 

103.                

 

Дієприкметник. Дієслівні та прикметникові характеристики дієприкметників. Активні та пасивні дієприкметники, їх відмінювання. Творення і правопис дієприкметників. Відмінювання і вживання дієприкметників

 

104.                

 

Дієприслівник. Дієприслівники доконаного і недоконаного виду. Дієприслівниковий зворот. Творення і вживання дієприслівників

 

105.                

 

Прислівник як частина мови. Розряди прислівників за значенням

 

106.                

 

Ступені порівняння прислівників

 

107.                

 

Правопис прислівників

 

108.                

 

Тренувальні вправи

 

109.                

 

Розвиток мовлення. Електронний лист. Смс-повідомлення

 

110.                

 

Контрольна робота. Тестування 6. «Дієслово та його форми. Прислівник»

 

111.                

 

Службові частини мови, їх загальна характеристика. Прийменник, його особливості. Групи за походженням та морфологічним складом

 

112.                

 

Правопис прийменників

 

113.                

 

РЗМ

 

114.                

 

Сполучник як частина мови. Сполучники сурядності та підрядності. Морфологічні типи сполучників

 

115.                

 

Правопис сполучників. Особливості вживання деяких сполучників

 

116.                

 

Частки, їх функції. Групи часток за значенням

 

117.                

 

Правопис часток

 

118.                

 

Вигук як особлива частина мови. Правопис вигуків

 

119.                

 

Розвиток мовлення. Дискусія на морально-етичну тему

 

120.                

 

Не і ні з різними частинами мови

 

121.                

 

Тренувальні вправи

 

122.                

 

Контрольна робота. Тестування 7. «Службові частини мови та вигук»

 

123.                

 

Контрольний диктант

 

124.                

 

Аналіз контрольних робіт

 

125.                

 

Розвиток мовлення. Контроль мовленнєвих навичок (аудіювання, читання мовчки)

 

126.                

 

Узагальнення і систематизація вивченого. Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія

 

127.                

 

Узагальнення і систематизація вивченого. Лексикологія і фразеологія

 

128.                

 

Узагальнення і систематизація вивченого. Морфеміка і словотвір

 

129.                

 

Підсумки за рік

 

Календарно-тематичне планування уроків української літератури в 10 класі        

Складено відповідно до програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська література . Рівень стандарту/  Мовчан Р.Є. , Коваленко Л.Т.( Наказ МОН України № 1407 від 23.10.2017.)           

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Дата

Тема уроку

 

 1

 

Вступ . Художня література як один із видів мистецтва. Літературний процес. Літературознавство як наука про літературу. Початки літературної творчості. Українська література у світовому.контексті.

 

 

 Тема 1 ( 13 год.)  Вступ

Реалістична українська проза

 2

 

Умови розвитку української літератури в II пол. XIX ст. Діяльність демократичної інтелігенції на ниві просвіти. Новий етап у розвитку реалізму, натуралізму, пізній романтизм

3

 

Основні віхи життя І.С.Нечуя-Левицького. Творчість письменника — новий імпульс української літератури. Загальна характеристика творчості І. С. Нечуя-Левицького

 4

 

І.С.Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім'я» — соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, вічна актуальність проблеми батьків і дітей. Особливості сюжету й композиції

 5

 

І.С.Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім'я». Характеристика персонажів, майстерність змалювання характерів Кайдаша та Кайдашихи, Карпа й Лавріна, Мотрі й Мелашки

 6

 

РЗМ.  №1 Дискусія на тему «Причини й наслідки конфлікту між батьками та дітьми в повісті І.Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я"»

7

 

Традиції народного побуту й моралі, цінності національної етики засобами комічного (гумор, художні тропи). Оцінка «Кайдашевої сім*ї» І. Франком

 8

 

УПЧ.  №1  І.Нечуй-Левицький. Повість «Микола Джеря»

9

 

П.Я.Рудченко — «перший симфоніст української прози» (О. Гончар). Життєвий і творчий шлях письменника. Соціально-психологічний роман «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Історія його створення, співавторство з Іваном Біликом

 10

 

Складність і суперечливість характеру Чіпки — головного героя роману, його еволюція від правдошукача до розбійника. Типове й екстремальне в долі героя

11

 

Люди «соціального дна» в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Роздум над проблемою життєвого вибору персонажів (Чіпки, Грицька, Максима). Жіночі образи в творі (Мотря, Галя)

12

 

Ідейне спрямування твору. Художня майстерність. О.Білецький про місце роману в історії української та зарубіжної психологічної прози. Зіставлення особливостей стилю творів І.Нечуя-Левицького та Панаса Мирного

13

 

 

РЗМ.  №2  Творча робота за романом  Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?

14

 

Контрольна тестова робота №1 (тести). «Вступ.

Реалістична українська проза».

 

 

Тема 2 ( 18 год.)  «Театр корифеїв». Розвиток драматургії і театру.

Титан духу і думки.

 15

 

Українська драматургія та театр 70-90 років XIX століття

16

 

І.Карпенко-Карий — «великий обсерватор життя» (І. Франко)

 17-18

 

Комедія «Мартин Боруля». Прагнення стати дворянином як міф про краще життя. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Інші образи в п'єсі

 19

 

Перевірочна тестова робота.

20

 

 

Українська література наприкінці XIX - початку XX ст. Домінуючі особистісні чинники  у  світогляді     людини  на рубежі   віків.   Основні  ознаки  українського модернізму.
ТЛ: модернізм

 21

 

Іван Франко. Життєвий шлях письменника . Багатогранність діяльності в українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України.

 22

 

Лірика збірки І.Франка «З вершин і низин». Концепція поступу людства й незламний оптимізм у вірші «Гімн». Символ вічної жіночності, материнства й раси в поезії «Сікстинська мадонна».
ТЛ: сонет

 23-24

 

Поетична збірка І. Франка «Зів’яле листя». Емоційна гама почуттів ліричного героя в поезіях «Ой ти, дівчино, з горіха зерня...», «Чого являєшся мені». Утвердження людських почуттів, ідеалу кохання.
ТЛ: неоромантизм

 25

 

Драматизм людських стосунків, роздуми про безсмертя людини в «Легенді про вічне життя» І. Франка. Взаємне кохання критерій щастя

 26

 

Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації.  

27

 

Поема «Мойсей» - одна з вершин творчості І. Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам'яті. Неоромантичне звучання поеми.

 28

 

Пролог до поеми «Мойсей» - заповіт І. Франка українському народові. Значення творчості І. Франка.
ТЛ: філософська поезія, віршові розміри (повторення)

 29- 30

 

РЗМ.  №3-4  Контрольний класний твір за мистецькою спадщиною І.Франка.

 31

 

 

Контрольна тестова робота № 2(тести). «Титан духу і думки».

32

 

УПЧ  № 2. Бесіда за повістю І.Франка «Перехресні стежки» (або за п'єсою «Украдене щастя»)                                                                                             

 

 

Тема 3.1. ( 12  год). Модерна українська проза

 33

 

 М.Коцюбинський. Життя і творчість. Світ Гуцульщини в повісті   "Тіні забутих предків"

 34

 

 

Єдність буття людини і природи,картини життя і праці гуцулів, відтворення їхнього світогляду і світовідчуття в повісті М.Коцюбинського "Тіні забутих предків".                          

 35

 

Карпатські Ромео і Джульєтта, або вічна тайна кохання. (Образи Івана й Марічки в повісті М.Коцюбинського "Тіні забутих предків"). 

РЗМ.  №5.  Творча робота за повісті М.Коцюбинського "Тіні забутих предків"). 

 36

 

Еволюція художньої свідомості митця: від народництва і реалізму до модернізму. Психологічна   новела   «Intermezzo».   Автобіографічна   основа   новели.   Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіка творчого процесу.                                                                                            ТЛ: новела, імпресіонізм

 37

 

Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини в новелі «Intermezzo».   Символічні образи. Поетика символізму.

 38

 

Ольга   Кобилянська.   Життя   і   творчість   письменника.   Загальна   характеристика творчості

 39

 

Проза О.Кобилянської - найяскравіша модель раннього українського модернізму.

 40

 

Автобіографізм «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»). Становлення особистості, цілеспрямованої  й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму.

 41

 

Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»).

 

42

 

Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь. Глибокий психологізм твору як новаторство
О. Кобилянської.

 43

 

УПЧ  № 3  Повість «Земля» - психологічне трактування вічних проблем (людини і землі» злочину і кари).

 44

 

Контрольна  тестова робота №3 ( тести). «Модерна українська проза».

 

 

Тема 3.2. ( 8  год). Модерна українська проза

45

 

Василь Стефаник. Життєпис письменника. Загальна характеристика творчості митця. ТЛ: експресіонізм.

46

 

Новаторство В. Стефаника . Новела «Камінний хрест» - психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості новели В. Стефаника «Камінний хрест»

 47

 

Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного в новелі. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуга з полем, рідною землею. Танець головного героя як символ трагізму й розпачу від прощання з рідним краєм.

 48

 

Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадянська й політична діяльність. Загальна характеристика творчості письменника.

49

 

Поєднання реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить - частина вічність) в новелі В. Винниченка «Момент»

50

 

Образ   панни  -  втілення   ідеї  вічної  жіночності   й   раси.   Імпресіонізм   новели В.Винниченка «Момент». Значення художньої спадщини письменника.
ТЛ: неореалізм

51

 

УПЧ  №4 . Бесіда за  твором Б. Грінченка «Каторжна».

52

 

Контрольна  тестова робота №4 (тести). «Модерна українська проза».

 

 

Тема 4.1. ( 10 год.) Образне слово поетичного модернізму.

54

 

 

Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть.

55

 

Леся Українка. Життєвий і творчий шлях письменниці. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці

 56

 

Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. Символічність, романтичні образи,прийом контрасту, сильна вольова особистість у вірші «Contra spem spero!» громадянська лірика Лесі Українки ТЛ: неоромантизм

 57

 

Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»).

58

 

Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»

 59

 

Фольклорно-міфологічна основа сюжету драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». Символічність образів Мавки і дядька Лева - уособлення духовності й краси. Мати Лукаша й Килина - антиподи головній героїні Мавці. Поєднання високої духовності й буденного прагматизму в образі Лукаша.

60

 

Природа і людина в драмі феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». Неоромантичне утвердження духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей

 61

 

Конфлікт між буденним життям і високими душі особистості, дійсністю і мрією в драмі-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини.

РЗМ.  №6.  Бесіда за повістю І.Франка «Перехресні стежки» (або за п'єсою «Украдене щастя»)                                                                                            

 62

 

РЗМ.  №7.  Контрольний  класний твір за літературною спадщиною Лесі Українки або В. Стефаника)

 63

 

Контрольна тестова робота № 5.  ( тести ) «Образне слово поетичного модернізму».

 

 

Тема 4.2. ( 7 год.) Образне слово поетичного модернізму.

64

 

Микола Вороний. Життя і творчість митця.

 65

 

Єдність раси природи і мистецтва в поезії М. Вороного «Блакитна панна». Жіночій образ у вірші «Інфанта».
ТЛ: символізм(поглиблення знань)

66

 

Олександр Олесь. Життя і творчість , світоглядні переконання митця. Патріотичні почуття в поезії «О слово рідне! Орле сутий! ...»

 67

 

Прагнення гармонії людини і природи. Музичність і звукова виразність у поезіях О.Олеся «3 журбою радість обнялась...», «Чари ночі»

 68

 

Символізм драматичного етюду О.Олеся «По дорозі в Казку». Дорога в казку - символ духовних поривань людини до кращого життя. Проблема вождя і маси у творі. Трагічна суперечність між духовністю, мрією і жорстокістю.            ТЛ: драматичний етюд.

 69

 

Контрольна тестова робота № 6 ( тести). «Образне слово поетичного модернізму».

 70

 

Література рідного краю.
Підсумковий урок

Немає коментарів:

Дописати коментар